felsms



Är det en sida som jag älskar på internet så är der felsms.com...  Här får ni nra som är söta!

Till: Gurra
Sms: Kommer bli så jäkla kul ikväll gumman. Gurra skulle dit så jag hoppas på lite natthångel haha, puss!
Svar: Haha, är det natthångel du vill ha så är det natthångel du ska få :)

Förklaring: Skulle messa en vän. Gurra är en kille jag dejtat smått. Nu råkade han få mitt mess. Jag fick mitt natthångel haha


Till: Chefen
Sms: Du är en riktig griskille. När ska vi ses då?
Svar: Haha, har du skickat fel eller är jag en griskille?

Förklaring: Skulle skicka till en vän men chefen fick mitt mess. Han attade att jag skickat fel. Jag vet inte vad jag fick griskille ifrån. Var bara besviken på en kille som alltid hade för mycket att göra istället för att ses.

(HAHAHAHAHAHHAHA, jag dör!!!! xD)

Till: Tomas
Sms: Tomas bjöd mig på dejt!!! Är så glad, har varit hemligt förälskad i honom länge nu. Dreams do come true! I guess
Svar: Haha gulligt, visste inte att du varit hemligt förälskad i mig, men det gör mig glad :)

Förklaring: Haha, ja visst var det gulligt av mig att skicka fel. Liiite pinsamt bara, skulle egentligen skickat till en tjej kompis.

(awh, så gulligt!)

Till: Kim(killade jag spenderade natten hos)
Sms: Nä, herregud, han mördade mig inte :P Skulle bara kolla på film där, men så ledde det ena till det andra.. Och ja, det är fan svårt att vara för nära en söt karl! Kände att det gick lite väl fort fram... Men jäklar vad nöjd jag blev! Vissa karlar kan alltså! MUMS! :D
Svar: Haha, skrattar, det är lugnt! Kul att du var nöjd!

Förklaring: Ja, det skulle till en kompis förstås... Han skicka ett sms till o erkänna mitt misstag, innan hans svar kom. Ja, det kändes en aning pinsamt då, men nu skrattar jag gott åt det! =P

(ibland blir det fel!)


Har ni skickat fel någon gång?



Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

det är bra bra med mig med :) haha OM jag skickat fel :D du då?

2010-06-12 @ 16:52:40
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: A l e x a n d r a 's

svar varsågod och tack !

jaadå :)

2010-06-12 @ 17:03:25
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

haha skönt då :)

2010-06-12 @ 17:34:47
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

HAHAHAHAHAH. Så jävla kul!

2010-06-12 @ 18:34:40
URL: http://lindaviola.tk
Postat av: Nathalie

Nä så jobbigt är det inte. Bara fuskigt att alla slutar en vecka tidigare än vad vi gör :/ Men vi börjar iaf senare än alla andra :D

2010-06-12 @ 18:51:07
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0