jag fattar det fan inte!!!!!

Jo jag vet inte hur jag ska beskriva detta men alltså jag & min kära vän Helena gick ju på bio idag då eller nu ikväll och vi såg "The last song" som var förbannt sorglig och vi grät faktiskt en hel del. Min "gråta på bio oskuld" är nu tagen. 
Men nu till det roliga! När all reklam innan filmen var slut så tändes allt upp igen och en bio snubbe kom in. Jag och Helena tänkte "men va fan måste vi byta salong nu eller?" Så säger han "Jo vi har några biljetter här som vi ska lotta ut" Så berättade han vad de var till (ni kommer få se!!!) och vad man får göra typ. Så säger han "Det är stol nr 40 som har vunnit 2 biljetter till det" Jag visste att vi hade 39 & 40 så jag bara, VA FAN HELENA DET ÄR JU VI!! Men jag fick  henne att gå ner och hämta biljetterna. Så nu ska ni få se vad jag ska göra den 21 juni för då ska jag till stockholm med kära Helena!!!!!!



Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Åh, vad roligt!!

2010-06-04 @ 22:45:21
URL: http://lindaviola.tk
Postat av: Erika

Skoj att vinna saker :)



sv: Det hoppas jag med :p

2010-06-04 @ 23:40:51
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0