raggningsrepliker

Ja om ni nu inte redan har en kille eller tjej kan ni ju alltid köra på någon av de här raggningsreplikerna;


Jag hade en kompis som brukade ge bort telefonkort som det stod skrivet 'Le om du vill hoppa i säng   med mig' på. Och sedan se dem försöka att hålla masken.

♥ Dina kläder skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.

♥ Hej, jag heter [ ditt namn ], vad tycker du om mig hittills?

♥ Jag är ny i stan. Kan du berätta vägen till din lägenhet?

♥ Får jag lov? Eller skall vi dansa först.

♥ Du ser ut som tjejen som har hört varenda replik i boken. Så vad gör en till?


..... ja ni kanske förstår att alla kanske inte funkar lika bra men någon kanske kan fungera, om ni har tur. Den första är ganska rolig tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Ja eller hur :o

2010-06-26 @ 17:45:59
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0