sova,jobb,vila,sova

Det är så vårat liv ser ut nu, för det ser faktiskt ut lika för både mig och Elin. Vi går upp på morgonen och åker och jobbar i 4 timmar ungefär och sen hem för att vila (där emellan tar vi gärna en glass med söta Hanna) och sen drar vi till stallet om vi behöver om inte slappar vi och sen sover vi lite till. Låter spännande va?
Ni kan få några bilder från vårat jobb någon dag när jag orkar lägga in bilder, för jobbet är ganska kul för det mesta. Man får vara lite Dr.Phil ibland och ibland arga kärringen (som jag helst slipper men är de elaka mot varandra har jag inget val!)

Nu har jag ordbajsat klart men vi lever ;). Ni får lyssna på Justin Bieber som jag hörde skulle komma hem till mig imorgon, mysigt vi har inte setts på ett tag nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0