100311

Hej hej och hemskt mycket HEJ!
Lite seg uppdatering, men ni vet ju varör ialafall. Om ni inte vet så är det för att jag och Hanna delar på EN dator just nu och att vi har endel att göra...
Kan ju ialafall meddela att han som har hand om min dator nu har plockat isär den. Lite jobbigt tycker jag, det gör ont i dator-hjärtat. Men va fasen, livet går ju vidare!
Idag när vi va i stallet så gick det inte alls bra att rida, jag kände mig som en nybörjare. Men alla har väl dåliga dagar antar jag? Men idag va det faktikst inte mitt fel!
Vi hörs om en liten stund, då kommer det upp en klänning med snygg rygg!

Kommentarer
Postat av: Li<3

hahha nejnej

2010-03-11 @ 20:41:43
URL: http://larssonl.blogg.se/
Postat av: iza (:

sv: Jo :)



Alla har ju bra och dåliga dagar och ibland fungerar ju allt och ibland fungerar ju inget så ät ju livet helt enkelt ;)

2010-03-13 @ 18:04:22
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0