inte så kräsen

Heyyy, nu är jag tbx efter ngra dagars vila.. Jag fick lite ont i huvudet, men jag är laddad för sista veckan i skolan redan. Jäklar så skönt det ska bli med lov alltså. Sen så finns det ju dom som fick lov idag iof...  höhö...
Men ialafll, Hanna är inte hemma. Inte nån annan heller, men dom kommer sen. Med pizza, men kebab för mig. eftersom pizza inte är min favorit direkt. Jag är faktiskt inte så kräsen när det gäller mat, men jag är noga med vad jag äter och jag vet vad jag gillar och inte! Sen så ska det mesta vara på det viset som jag vill :)
Nu ska jag se på tv, svara på kommentarer sen kolla lite på nelly och så.
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0