sitter fast

Om ni undrar varför ni inte får svar på kommentarer är det för att jag vägrar släppa ifrån mig datorn just nu, haha. Så elak är jag! Nej men hon ska snart få den för jag ska läsa. Och ja ni såg rätt det står läsa. L Ä S A!!
Köpte en bok idag, och ni läste rätt där med. JAG, HANNA köpte en bok idag. 

Det är tydligt vilken det är och än så länge så var början lite seg kanske men nu är den riktigt bra. Han har varit med om mycket den här killen! ;)

Kan även säga att Bröllopsfotografen var ganska bra faktiskt, lite min humor det där ;). Så det är ett tips faktiskt, gillar Björn Starrin och framförallt Ulf Malmros. Smala Sussie är bra rolig den också!

Mamma nappade lite på mitt fina inlägg till henne också, men var tvungen att säga till henne att kolla bloggen. Trodde hon följde den slaviskt?

Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

jag H A T A T verkligen snön!!

2010-03-02 @ 23:01:14
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

Åh vad är det för bok? Självbiografi om honom?

2010-03-03 @ 09:29:06
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0