sol och sömn

Man kan ju tycka vad man vill om Hannas uppdatering, med tanke på att hon sitter vid datorn hela tiden. Jag kan inte fatta att jag har klarat mig utan min dator (ögonsten) i 5 veckor!!? Sjukt när jag tänker efter faktikst.. MEN det va inte det som jag skulle säga...
Utan igår berättade jag ju att jag skulle visa er lite saker som gör att jag är så snygg som jag faktiskt är. Det är vääldigt lätt...  Gå ut i solen och få er lite färg sen så sov mycket! Jag sover faktikst ganska mycket nu när jag inte har en dator som stör mig!
erkänn, man blir snyggare och mår bättre?!
så här ser man ut efter ngra timmars sömn, 7 på morgonen ;-)   (bilden är väldigt ny!!!)

Kommentarer
Postat av: Thilda

sv: vrf då då:D

2010-03-17 @ 20:20:16
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0