vad händer?

Tjenare på er :).

Jag vaknade av att telefonen ringde vilket gjorde mig på inte allt för bra humör. Men sen när jag gick upp kände jag att den här dagen kommer bli så bra så. Jag tänker nämnligen inte sitta vid datorn utan försöka hitta på något. Såg dock på mammas facebook att det var -22 ute för 1½ timme sedan, det lockar mig inte till att gå ut faktiskt. 

Sedan tänkte jag ägna en tanke åt min kära vän Johanna som är hos sin kille i Skåne sista dagen idag, tycker synd om henne. Men är ändå glad att få hem henne :)♥.

nej, dags att få tummen ur röven :)



Kommentarer
Postat av: johanna

Aw :) jo det är inte kul men nu är jag här iallafall! <3

2010-03-07 @ 00:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0