dåligt samvete

Nu när vi har hästarna har jag dåligt samvete för jag inte lyckas umgås med mina vänner! Det är rätt så jobbigt faktiskt och ni vet ju vilka ni är och hoppas även att ni vet att ni betyder mer än vad jag kan sätta ord på. 
Men iaf därför har jag dåligt samvete, jobbigt ibland att inte få ihop livet känner jag. 

Denna veckan kommer verkligen inte bli ett undantag UTOM att jag och Elin fyller ju år nästa måndag och därför ska tre av mina kompisar fira mig på fredag. haha, se hur det går ;). Men det kommer nog bli lika kul som alltid. 

Nu måste vi nog gå och ta in våra små bebisar, speciellt våran bandagerade bebis ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym



BLI VECKANS BLOGG? :)

Vinnaren får en länkning under headern, som kmr vara där tills nästa omgång kör igång!

Finalisterna utses imorgon kväll.

Så anmäl dig NU



2010-05-05 @ 15:40:44
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0