föddes elak

... och blond. Jag har lyckats hitta så jävla hemska bilder på mig och Elin och dom bilderna bjuder vi på ska ni veta, ah du nu också då Elin.


favorit i repris, denna har ni trogna sett förut.. Här är vi väldigt olika!


HAHAHA! Teater med dagis vi kan vara runt 5 år kanske. Här är vi också rätt olika...


okej, nu vet jag nog inte vad jag har gjort men här ser ni mig med LUGG sedan så LER jag. Det ser ni fan inte längre, inte så man ser tänderna. Nu kör jag mer på "den-stängda-munnen-smilet"


denna bilden kommer jag få stryk för att jag lägger upp iaf, men Elin har även hon varit söt en gång i tiden.
Jobbigt med solen i ögonen bara, gillar kläderna btw!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tack, jodå min lördag blev bra :) Din med?

& tack :D

2010-05-16 @ 12:33:57
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0