goodiebag



Nu är håret slingat och redo för sommaren. det är inte jääätte skor skillnad, men jag tror att det syns!
  Jag fick även sushi och champange (man får det varje fredag när man är där om mam vill ha), första ggn jag äter sushi på flera år.Det va helt okej, men inget jag skulle kunna gå och längta efter!

 Hann även med en tur på stan innan, det blev en mjuskisdress med shorts istället för långa byxor (man fick även en goodiebag på bik bok), ett linne och en jumpsuit utan byxor, utan det va som en kjol istället!


  Nu blir det snart mat, sen stallet och efter det ska jag ta mammas andra dator och hitta på nåt.

hoppas att ni får en bra kväll!!♥


Bloggen, fyller oxå ETT seriöst år idag. Men bilder kommer imorgon, från detta året som gått!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skrattar när ajg vill :O

2010-05-29 @ 10:04:52
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0