på't igen

Namn: Hanna ........
Ålder: 15, sweet16 på måndag!
Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag fick världens finaste kväll med mina fina vänner
Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade, skulle till stallet
Vad gjorde du för 15 min sedan: jag åt
Det sista du sa högt: jag sjöng något...
Det senaste någon sa till dig: minns fan inte
Vad har du druckit idag: vatten, vatten & åter vatten
Vad var det senaste du köpte: en t-shirt
Vad är det för färg på din ytterdörr: white
Vad är det för väder hos dig nu: det är lite mulet, men på kvällen typ alltså :P
Godaste glassmaken: hm, vet inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: I do!
Sover du tungt: så jävla tungt
Drömmer du mardrömmar: aldrig nästan *pepparpeppar*
Trivs du med ditt jobb: jobbar ju inte, men trött på skolan just nu!
Favoritklädsel: tights med något jävligt bekvämt över
Vad ser du om du tittar till höger: en vägg
Vad gör dig glad just nu: MUSIK
Vad ska du göra härnäst: göra klart listan, gå till stallet, in med hästarna, hem, se på the hills om det fungerar
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: finfint
Hur många kuddar sover du med: fyra
Morgon eller nattmänniska: natt!
Vad är viktigast för dig: Nära och kära 
Är du kittlig: lite kanske, höhö
Snarkar du: inte vad jag vet
Stjärntecken: oxe
Stökigt eller välstädat: just nu är det ganska städat, men annars ostädat

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, jag vet :D

2010-05-08 @ 21:57:58
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0