va det så?



aaaaaaaaaaawwwwh, vad trött jag är...  Jag måste ha musik nu oxå, få fan vad jag vill ha musik... Sen så vet jag inte om jag vill tvätta håret idag eller imorgon... Jag ska duscha nu så det är egentligen lika bra att göra det nu....

 Sen så ska jag ta Hannas dator och lyssna på musik och sånt. Ni ska bara veta hur tröttsamt det är utan musik!

Imorgon åker vi till Stockholm med skolan, vet inte om vi har sagt det? Jag längtar, för en  fågel viskade i mitt öra att jag och Hanna skulle se på film och lyssna på Justin?! Va det så Hanna?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Såklart!

2010-05-26 @ 18:41:17
URL: http://haannnnaa.blogg.se/
Postat av: iza (:

sv: Ja så grymt jobbigt med matte ;/

Ja jag hoppas de kan fixa så vi få fara dit men vi får väl se hur det blir (:



Vad jobbigt att vara utan musik! det är riktig drygt! Hoppsa ni har kul i stockholm (:

2010-05-27 @ 09:20:18
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0