flow

Ni vet när man har haft lov i en vecka vill man bara fortsätta ha lov i en vecka till, och sen så fortsätter det så. Men imorgon ska man tillbaka till skolan och visst trivs jag bättre än någonsin nästan. Men jag spenderade hela kvällen och natten med mina vänner från min förra skola samt några till. Det får mig att sakna de så grymt mycket! Samtidigt får man ta vara på de gångerna man ses.
Imorgon kommer det vara tugnt att gå upp för att gå och lägga sig så man somnar klockan 3 är inget man borde göra sista helgen på ett lov. Jag får sota för det imorgon och på tisdag. Sen är jag med igen! :)

Nu ska jag kanske packa för idrotten imorgon, glömde det förra gången!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag börjar inte för än tio i ett:-PGött!

2010-11-07 @ 21:37:59
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0