håller med Elin

Måste skriva lite om det Elin skrev igår om Jay. Att han har tagit droger under idoltiden, och att han även var full när han tog dom gjorde inte saken bättre. Eftersom idol har nolltolerans mot både alkohol och droger känns det väldigt konstigt att han ens får vara kvar i tävlingen. För det är ju nolltolerans av en anledning - att man inte får använda sig av det. 
Jag tycker att Jay är jätteduktig och tror med all säkerhet att det är han som kommer att stå som vinnare av idol 2010 om två veckor. MEN, han borde inte få vara kvar i idol. Skandal skulle jag kalla det. 


bild från förra året, jag hade långt hår då. jag jobbar på att få tillbaka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0