ny dag imorgon

Stänger snart ner dumburken för idag. Denna dagen gav mig väldigt mycket. En efterlängtad fika med två av mina allra bästa vänner. De känner mig utan och innan, ingen idé att försöka dölja något där. Inte för jag tänker göra det heller, haha! Tog en svängom på stan också, kollade läget. Ska nog shoppa lite på fredag eftersom jag fick en glad överraskning när jag kollade hur mycket pengar jag hade. Mer än jag trodde! :)

Imorgon hoppas jag på att det inte snöar, eller det får snöa bara det inte blåser och är kallt. Jag och Amanda (läs: Amanda) höll på att slå ihjäl sig när vi gick till bussen idag. Men jag fick inte mitt skratt och hon drog sig inte på snön, även om det var väääldigt nära.

borde kanske börja ta bilder från mina extremt roliga dagar....


den här kvällen var trevlig, sommarkvällar är BÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0