aldrig



Ibland är livet jobbigt, som nu... Jag ska sticka ut och röra på fläsket, på ren svenska... Jobbigt, men nödvändigt efter 2 dagars vila. Vi får väl se hur denna dagen slutar, jag kanske inte kommer hem, för jag ser att det blåser endel. Antingen dör jag för att jag inte orkar motvinden (detta kommer ALDRIG att ske, p.ga. att jag är tävlingsmänniska.) eller så blåser jag bort...
   Mamma tyckte att vi skulle springa tsm, men jag skulle bara bli uppjagad och springa fort som fan då... Men men, vi får väl seeeeee...


jag blir lite sugen på mörkt hår när jag ser denna bilden. MEn det kan jag ju fet-glömma... För jag skulle ångra mig hårt om jag färgade det nu.. och nu ska jag inte tjata meeerrrr....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej:-)tråkigt att inte Hanna bloggar här...:-(

Bara så alla vet så ääälskar jag Sebastian Krantz:-) kan man bli snyggare än så??

Jag läste att du tycker bäst om Olle, daniel och Andreas... Ta dig!! Nej jag skoja, men jag håller inte riktigt med... Ha det gött!!

2010-10-03 @ 21:43:51
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Okej:-)tråkigt att inte Hanna bloggar här...:-(

Bara så alla vet så ääälskar jag Sebastian Krantz:-) kan man bli snyggare än så??

Jag läste att du tycker bäst om Olle, daniel och Andreas... Ta dig!! Nej jag skoja, men jag håller inte riktigt med... Ha det gött!!

2010-10-03 @ 21:44:43
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Okej:-)tråkigt att inte Hanna bloggar här...:-(

Bara så alla vet så ääälskar jag Sebastian Krantz:-) kan man bli snyggare än så??

Jag läste att du tycker bäst om Olle, daniel och Andreas... Ta dig!! Nej jag skoja, men jag håller inte riktigt med... Ha det gött!!

2010-10-03 @ 21:48:25
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0