godnatt sverige

 

nu sitter man här. söndag kväll innan skolan. 22.30 är klockan just nu. antagligen så är den lite mer när jag publicerar detta inlägget.
  Det har varit en grym dag, även fast jag inte alls kände för att gå till stallet, bara för att jag vet att sagan som har varit helt underbar tyvärr kommer få ett, väntat, men jobbigt slut. Men det är väl så ibland antar jag. Men dom här åren som sagan har pågått, så har jag utvecklats mycket som människa och ryttare (jaa, jag pratar om hästen som snart inte finns här). Du har gjort mig starkare psykist och fyiskt, kanske är det därför som det är extra jobbigt att lämna dig. Ibland är det jobbigt, den här veckan kommer vara jobbigt, men det kommer vara lättare nästa vecka.
  Jag sörjer inte, absolut inte. Bara för att jag vet hur bra du har haft det, speciellt dom senaste 6 åren i ditt liv. Vilken tur jag har haft dom senaste åren. Alla gånger du har trampat på mig, jag är glad för det nu. Du finns alltid med mig, ärr på ena foten och den andra så är lilltån lite speciell....  När du bet mig i våras, handen finns kvar, ett litet ärr finns kvar, snart finns inte du kvar, men bilderna finns kvar!
 Jag finns kvar, du finns snart inte kvar... ofattbart. nu har jag skrivit av mig lite, det är just därför denna finns. jag har aldrig skrivit såhär mycket. men nån gång är den första!
godnatt sverige, imorgon är en ny dag med nya chanser!


smärta....  you only live once


kärlek om jag får säga det själv...
(inte alls långt inlägg eller så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0