.sant.



iblandkännerjagbaraförattklickapå"tabortdenhärbloggen",menjagkanintegöradet?!??!?!Jagvillinteta bortdetsomharhäntimittlivunder1½årtillbaka.ALLTharhänt,menegentligen.Det somverkligenhar häntfinnsintehär,detfinnsnågonannanstans.Dethärinläggetkommerjagantagligenintepublicera,förattjagbaravillskrivaavmig,.... jajajaajajaj.. 

 livet fick bara en jäääävligt lång nerförsbacke, ungdefär som att sitta fast i en gruva och inte veta när man kommer där ifrån. Men bara någon annan kan få dig där ifrån. men man vet inte när det kommer hända, när det väl händer så är vägen jävligt lång. vid tillfället så känner jag bara för att sitta och säga allt här. men det kommer INTE att hända. inte idag.inte imorgon.aldrig om jag ska vara ärlig.

Nu blir det stallet oxå får vi se om jag har kommit fram till nåt. eller om jag bara är störd? Något saknas, det är helt klart, jag har bara svårt att sätta ord på det för andra människor. något att jobba på .



jag har ingen annan önskan än att någon ska ta mig HIT!!!!!!!  (nu helst)

så liten.så ovetande. det man inte vet tar man ingen skada av.sant.
(djupt inlägg.IKNOW.)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men herregud! E du go i hela huvudet eller?? Jag ääälskar ju denna bloggen!!!

Men vad är det som gnager dig och Hanna egentligen??:/

2010-10-17 @ 21:53:43
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Men herregud! E du go i hela huvudet eller?? Jag ääälskar ju denna bloggen!!!

Men vad är det som gnager dig och Hanna egentligen??:/

2010-10-17 @ 21:55:23
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0