sweet



just nu är det sista jag behöver en dator utan ljud, internet som går segt som fan och ingen musik.... dettta gör mig så jäääääävlaaaaaaaaaa galen att jag DÖR! 
 
 Så HANNA, om du ser detta så vill jag mer än gärna låna din dator sen. Den stationära. Jag vill kunna lyssna på musik, jag vill kunna se på olika webb-tv program & klipp. Men det kan jag inte göra.... Jag förstår inte hur fan jag karar mig?!  Musik är mitt liv, och jag har ingen rätt att leva utan den. Tvärt om. Jag har ALL rätt att leva med den!

 Så alla ni andra störda, söta, fula, snygga eller vad ni nu är. anagligen så är ni alla snygga! Ha en bra fredag, min kommer antagligen avslutas med en film eller liknande. (Vem bryr sig om att beatels-temat på idol? jag vet knappt vilka beatels va?!)



sommar vore, utomlands vore ännu bättre!


helt klart söt bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0