100910



Hjäääälp, trötttttt vill jag lova... Men nu är det helg= vila!!! Det är ju fredag idag, och lördag imorn och då får man äta vad man vill... Enligt mina regler, jag försöker att inte vara FÖR onyttig, fast när man har BK 20m från skolan så är det lätt att det slinker ner en glass lite då&då....  höhö...

 Men men, dagen har rullat på bra. S1b, haha. Vilken klass alltså, önskar att vi gick tillsammans ända tills studenten. Vi kommer inte göra det, eftersom man väljer inrikting i 2an, tyvärr :( . Men tacka vet jag facebook!  Förhoppnigsvis kommer man med någon rolig ialafall.. :D

 MEn nu ska jag typ stänga av datorn, och lyssna på musik... Fy fan va underbart!


hahahahaha (Y) låååångt inlägg, I know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0