100913



 Hejsan!

Idag har varit en bra dag. Helt ok i skolan, lite skratt såklart på det och kanske 2 av världens bästa människor har jag runt mig varje dag! Kan inte begära mer tror jag... höhö... Inget mer om det nu! 
 
  Sen när jag kom hem, då va det lixom den timmen jag har sett minst fram emot under det senaste dygnet... Men tro fan att jag orkade springa 7km. Fy fan, det va inte lika jobbigt som jag TRODDE att det skulle vara. Vad har vi lärt oss av detta då?
  Jooo, man klarar ALLT om man tror på sig själv!


bild på lite glass till Sofia, som är hemma och är sjuk :(

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: Hahah elakt :P Men aja! Jag ska hoppa höjd hur det nu ska gå x)

2010-09-13 @ 19:32:26
URL: http://nallenpallen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Svar: Ehh neej det kommer det inte..!! Sista veckan man hinner träna på det och sen är det fridrottsdag :s

2010-09-13 @ 20:22:25
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0