beslutsångest



majgadd, fick värsta rycket. Blev sjukt sugen på att äta goooodis imorn, fast sen kom jag på att glass också är jävligt gott... Sen så är ju en kladdkaka på stan inga fel...
   MEN, jag ska ju springa imorn (måste tjata om det för att det ska bli av, har en jävla diciplin på mig själv) så det blir ingen kladdkaka imorn. Men lite godis kanske?

 Kanske, kanske inte... Jag vet inte... Beslutsångest... ;-)


nej, men FYFAN. gå in på Andreas Wijks blogg på kanal5.se ...  SNÄLLA!Killen är bäääst!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men va 17! Det är ju Andreas Wijk! Jag känner ju honom!!;) det gör tobbe med;)

Han kommer också från kungälv. Ni gillar killar från kungälv.

2010-09-02 @ 22:14:50
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0