duktig flicka



jag har varit ute och sprungit, lite längre än vanligt.Duktigt av mig tycker jag... Sen så har jag gjort mat och allt sånt där, ni vet vad jag menar :D

 Jag har ätit endel glass och målat naglarna. Nu är jag sugen på både mer glass OCH chips... Hur ska detta sluta, jag vet inte vad jag är mest sugen på.. Tror inte jag tar nåt föresten... Är trött som en bebis, och klockan är halv 10... Vad ska man säga?
  Typ godnatt, vi hörs imorn!




har ni inte ett par uggs, köp ett par. Det är värt ALLA pengar i världen. Ni får ett par fula skor, men dom skönaste ni någonsin ägt. (nu vet inte jag om skopunktens är sköna. Men UGG Austraila & EMU har sjukt sköna!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0