ingen inspiration

Vet inte om det är bra eller dåligt men jag har valt att inte blogga på den här blogger mer just nu.
Jag vill skriva mer om hur jag känner och inte ha en till person med i tanken, känner inte att den här bloggen är lika kul längre. tyvärr.
Men Elin kanske fortsätter utan mig, det är lite tråkigt. Jag kanske skriver min nya blogg om ett tag men inte så bra ordning på den nu!
Och NEJ, jag och Elin är inte ovänner på något sätt jag vill bara gå vidare själv :)

Men det har varit kul det här tycker jag! ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men va 17!! Så kan du ju inte göra fattar du väl!! Du kan ju inte bara sluta blogga här?!? Jag läser bloggen 2ggr om dagen. Bara för att du har en annan blogg måste du ju inte sluta här. Ändra desingnen lite då skriv om andra saker. Snälla för min skull!!Hanna jag gillar din såå mkt!! Det är DINA inlägg som jag verklgen läser. Fattar du?? Du ska inte sluta!! Och nu är det bestämmt!!

2010-09-11 @ 16:47:29
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com
Postat av: Hanna

FATTA!!

2010-09-11 @ 16:49:44
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0