taggad



nu sitter man här igen, ångest över att det är måndag imorn...Men jag är ganska så taggad inför veckan, eller ja.. Inte jättetaggad... Det händer inget spec alls, eller okej. Jag ska till tandläkaren imorn.
 Annars så är det som vanligt, skolan, träna & plugga.. Där imellan ska man sova!

Jag längtar efter att dra på mig träningskläderna och köra gärnet. Jag kan inte ha dom kläderna annars, då blir jag inte lika taggad när jag ska träna, samma sak med musiken jag springer till, kan inte höra den förutom när jag springer!

Jaja, nu ska jag sluta tjata här och fundera på vad jag ska ha på mig imorn fast innan det så ska jag sitta och glo här ett tag!

typ exakt ett år sen nästan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0