TAGGGGAAA!

Årets bästa dag är kommen, IDOL börjar äntligen igen. Jag är sjukt taggad och den som stör mig ska fan få veta att det lever. Eller så illa är det faktiskt inte. Men nästan.
Ni som har följt bloggen ett tag eller känner oss vet att både jag och Elin typ har sett allt som kallas idol. Jag skojar inte när jag säger att jag kan inprincip allt om idol. Det är lite töntigt, men va fan!


antagligen en av de bästa audotioner någonsin i idol,
kolla kategorin "musik" så hittar ni våra favoriter!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag med! Men ärligt talat. Det är ju BÄST!!!!! Tobbe va med förra året..!.:-)<3

Natti natti<3<3<3

2010-09-07 @ 22:22:21
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0