110411


Ni ska veta att nu är jag inte så med i min hjärna. Ett inetvallpass spinning på 60min gör hjärnan lite seg, har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Varmt så i helvete va det!
Men imorn är det nya dag, det blir en sväng på löpbandet :)

Annars händer det inte så mycket, varmt och skönt idag! sen så skulle man väl kunna säga att motgångar föder framgångar, ellernåt..  Ni vet när det blir bra i slutet ändå!
Nu ska jag kika in på en kompis blogg, hehe. Sen duschen och sen äta en ggn till. Ni vet när man taggar för beachen, så kan man inte gå runt hungrig, man kommer inte i bättre form (ungefär som att vara idiotisk och aldrig äta frukost).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0