110413


Det är påfrestande att vara ledig!  Jag har redan hunnit gjort klart ett engelska arbete, samhällskunskap och nu har jag gjort lite spanska med. Fast jag ska fortsätta med lite spanska till, lära mig lite färger och så!

Annars så händer det inte så mycket, soppa till lunch (kul att veta) ska snart ner och ta mig ett knäckebröd tror jag. Eftersom det är vilodag idag, så måste jag ju låta kroppen kunna återhämta sig optimalt, vilket betyder mat. Min müsli är slut också, hehe. Jag äter den en ggn om dagen ungefär, och käkar fiberhavregryn till frulle!
Nu skulle jag ju plugga, sen när Hanna kommer hem så blir det stallet! :)


hehe, jaa. en jääääätteeeegammmaallll bild. nästan 4 år typ.. mörkt hår iaf

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej jag heter Hanna, är 13 år och kan alla färger på spanska!XD

Nääe, det var inte meningen att dissa dig, utan bara säga att jag följer eran blogg som ni vet så gör fler inlägg!

Kram på er!

2011-04-13 @ 15:36:58
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0