110419


jomen halllooo! Våren verkar ha hittat hit på riktigt, varmt och skönt! Dock kan man ju tycka att man borde bli piggare? Dagen igår va det värsta jag någosin varit med om, va trött från att jag gick upp tills att jag gick och la mig. Lägg på ett intervallpass på det också, sen så att jag åt 75g sportlunch och 1 banan innan passet, och ändå gäspade 3 ggr... :)

Men idag har jag varit piggare, men ska sova tidigt idag också, så att jag är pigg imorn. För då väntar skolan, sen så lite träning, springa innomhus. Det blir nog bra tror jag. Annars så händer det inte så mycket, eller okej ganska mycket...  
Snart sommar också, vad man ska göra då återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0