biter på naglarna

Kan börja med att säga att jag är väldigt nöjd med dagen faktsikt, det känns bra att lovet är här jävligt snart! Kan även säga att min klass är lite bättre än alla andra klasser, och nej jag har inte varit i ALLA klasser men är ändå väldigt säker på att min hör till den bättre i kategorin.

Fick ett brev av Amanda (hoppas inte detta är hemligt) idag som jag tänkte att det står säkert bara några fina rader på det om något som inte är så speciellt. Jag bestämde mig för att öppna det när jag kom hem så jag drog ut på det in i det sista fram till nu då jag inte hade något att göra. Tror ni inte människan har knåpat ihop något äventyr för oss två då? Jo men det har hon och jag får tydligen inte fråga något om det som står i brevet utan fick information som är viktigt att veta + saker som ska vara med tydligen. Alltså, hur fan kan ja inte ha märkt något egentligen? Jag blev så chockad att jag började gråta, hehehe.... Det var en hemlighet egentligen att jag började göra det men... Jag sitter och funderar på vad det är hon har hittat på den här fina människan men kan verkligen inte komma på det! Men jag ska låta dagarna gå tills jag är där på Måndag morgon klockan 8:10 då äventyret börjar..... spännande!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul Kul!!<3 ha det bäst;)

2011-04-25 @ 13:26:12
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0