Happy Easter


Påsk va det ja!  Glad påsk på er allesammans!

Påsk innebär ju en jävla massa godis, jag fick också imorse och tänkte att jag kunde spara till nån gång. Tog nyss första som blev andra och är nog uppe i kanske 8st... hehe. fail lixom...
Men ska ialafall hoppa iväg till stallet för att rida lite, får se hur länge jag orkar stå ut på ridbanan det är ju varmt. Men väldigt skönt!

Hoppas att ni har fångat lika mycket sol som jag har gjort idag och att ni äter mycket påskmat (eller om ni har gjort det) och godis! Det är ju faktikst lördag, själv så kör jag på all-in idag tror jag...  Löpträning imorgonbitti, så man hinner sola på dagen! Morgonträning är sjukt skönt! ½ banan innan, sen så är det bara att köra ett par km.. Går ju såklart utan oxå, hehe ^^


Kommentarer
Postat av: Hanna

Glad påsk själv!!<3

2011-04-25 @ 13:25:07
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com
Postat av: Hanna

mer inlägg!!:D

2011-04-25 @ 13:28:43
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0