jueves



hejsan!
Jag är ledig idag också och försöker göra allt utom min svenskauppgift, som att sitta här.. Jag har varit ute och gått och käkat frulle som idag bestod av; ägg på knäckebröd, lite yoghurt med müsli och en apelsin. Så nu är jag mätt och belåten till lunch!

Tänkte också förtydliga att jag inte är jättedålig på spanska, utan jag läser steg 1 för att jag har läst franska i 4 år innan detta. Men jag kan redan skriva om mig själv, på spanska utan problem. Så jag är inte jättedålig faktikst, sen kan jag ju alla färgerna nu, veckodagar, månader OCH årstiderna!!!!!!!

Nu ska jag nog hitta på nåt, svenska typ. Solen skiner lite oxå, kankse går man ut och tar lite D-vitamin sen om det inte är för mycket moln. och nej, ingen träning, har vilodagar nu 2 st. Då är det bara promenader! :)


2 år gammal, men ändå sommarfeeling! (:

hehe, jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0