skitsnack



hehe, jag kunde inte hålla mig borta. Men lördag= all in när det gäller att äta. Jag va iof ute och sprang innan 8 imorse, galet. Sen en promenad nyss och snart stallet. Inget dåligt samvete här inte...  Men jag har inte skrivit vad jag har ätit heller... När vi ändå är inne på det, så kan jag berätta att jag sitter och knaprar (hehe, kul ord) på en chokladkanin som inte alls är god. Men den måste ju ätas upp, eller?

fick nog, så slängde den nu. lika bra det. Sen så blir det inget speciellt, alla svenska "högtider" är jävligt överskattade, men det är ju skönt att vara ledig. Så det stora problemet ikväll är: hallonmilkshake (idag igen) eller glass med hallon & chokladsås?! Svårt val! Cola ska det ju drickas iaf, 2 st! Mat ska det ätas, kött & sallad.


vore det inte lite gott med blåbärsmuffins?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0