H&M

Kom nyss hem från en trevlig tur på stan med Helena. Alltid lika kul att träffa henne, vi hade endel att gå igenom den här gången också. Innan jag åkte så tänkte jag sätta på mig min korta svarta cardigan, men den hade tydligen färg på sig så det fick bli inhandlat idag. Vissa plagg måste man bara ha!!

Vi träffade Junn påväg till bussen och efter att ha pratat med honom i en kvart var vi bjudna hem till han på lördag. Mycket trevligt, då har jag helgen planerad. Jag får se vad kvällen har att erbjuda, det får bli en tidig kväll för halv 10 imorgon är det städ i stallet som gäller. 7.25 är även min kille på Vakna med the voice. Kanske ska gå upp och ge han stöd från soffan?


min kille, eller crush ni får kalla det vad ni vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0