lyckad tripp



Vi började våran resa med att gå på Liseberg, vilket är vår nya tradition tror jag. Men den här gången var det mycket regn på schemat tyvärr. Det är bra om det regnar lite för då minskar alla köer. När vi pratar om köer kommer den här bilden nedan upp i mitt huvud. Varje jävla par som är på liseberg står och myser eller äter upp varandra. Jag skulle ha gjort samma sak själv antagligen men vi kände att man kan väl låta varandra va i ungefär 5 mintuer iaf. inte?





jag var inte alls nöjd över vädret, det verkade dock Elin vara!


vädret, fint? såg nu att någon verkade vara barfota?


jag passade på att njuta liiite


Elin var glad över att få åka hem, eller var hon glad över att få sitta på övervåningen av tåget?


Elin och Amanda var nöjda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0