tidsfördriv

1.Det första du tvättar i duschen? håret!

2. Gillar du kaffe? ja faktiskt, vuxenpoäng!
3. Hur mår du just NU? jättebra
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? s, ingen hemlighet vem min crush är på!
5. Berätta om din senaste dröm. Jag kan ärligt och tråkigt säga att jag inte minns den!

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nej, då blir det ju inte min favoritmat längre

7. Vad vill du ha just nu? en cola
8. Har du räknat till 1000 någon gång? varje dag hehe..
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? haha låter dirty det här men slickar först sen biter jag lite ;)
10. Använder du smileys? inte så ofta längre, eller jo det händer!
11. Har du träffat någon kändis? det har jag nog
12. Gillar du keso? längesedan jag åt det så tror inte det
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Free Fallin'
15. Är dina föräldrar stränga? tycker jag inte
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? gärna

18. Brukar du hyra film? nej

19. Var kommer du vara på lördag? inte en aning
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll ? det var jag
21. Vad åt du till lunch? köttbullar (hemmagjorda!!!) och spagetti
22. Har du lockigt hår? nej
23. När grät du senast? minns inte
24. Har du gått in i en vägg någon gång? hahaha ja
25. Favoritårstid? sommar och vår
26. Vem höll du i handen senast? Helena
27. Sover du med TVn på? nej
28. Tycker du att du är gammal? absolut inte

29. Är du mörkrädd? nej
30. Gillar du ditt liv just nu? absolut

31. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
ja och hjälp vad man ångrar det
32. Har du bra syn? jaa
33. Var är dina föräldrar just nu?
i soffan
34. Vad har du på dig just nu? mjukis och t-shirt
35. Vad var det senaste du köpte? mat från bk!!
36. Hatar du mer än 3 personer? nej
37. Använder du sushipinnar? nej
38. Äger du ett vapen? nej eller det skulle väl vara mina ögon då ;)
39. Gillar du ditt hår ? ja, eller det är lite kort
40. Gillar du dig själv? ja nu gör jag det
41. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? båda på olika sätt
42. Hur ofta använder du MSN? aaaaaaaaaldrig längre nästan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0