trevlig kväll

Kom ganska nyss hem från en trevlig kväll med Eveline och Johanna. Eveline bor ungefär 10 min bort från oss- med cykel, om det ens är 10 min. Vi spelade TP "för barn" och Alfapet. Eveline vann båda spelen och det kanske var lika bra det med tanke på hur bra förlorare hon är, hoppas att du läser det här Eveline.
Kvällen var trevlig som sagt och vi fick endel bra sagt och ja lite gossip times!! Jag cyklade som sagt hem i mörkret också, det gick kanske lite väl snabbt hem. Jag känner av en liten förkylning på gång. Får nog ligga still, inte bada och bara chilla i någon dag. Passar mig fint.

Nu ska jag inte göra något vettigt, försöka sova! ♥


jag och johanna i 7an, tur att vi knappt syns. det fanns en period då man gjorde om bilderna så mycket att det knappt syndes att det var en själv på dom. tur att den perioden är över känner jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0