trötthet

Känner att hösten är på ingång, rejält! Jag är redan trött på mina boots, och längtar efter mina underbara converse som jag har lämnat in. FUCK! Idag hände det den största händelsen någonsin tror jag, eller ja det här året iaf. Självaste Andreas Wijk och Kenza besökte skolan för att kidnappa en tjej till modelljakten. Allt var top secret så vi fick ju inte gå ut när de filmade. Andreas är ju något man vill vila ögonen på oftare, tur han är som min skärmsläckare då ♥.

När vi väl sluade skolan så mötte jag upp en kompis i stan och vi tog en sväng och sedan satte vi oss och pratade en stund. Han drog hem för att slippa gå hem i regnet så jag gick vidare till H&M och Lindex för att köpa de mest värdelösa sakerna, eller tråkiga. Torrschampo, hårspray, nagellack och underkläder. HATA. Men fina underkläder är bra att ha till speciella tillfällen, heheh.... skojade.. men ändå inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0