För mycket....

Det blir mördarbandet imorgon, ska bli skönt på något konstigt sätt!? Oskönt att det är inne bara, för jag märkte idag att det va superskönt att springa ute. Men ja, när jag har tränat och så (och så innebär, duscha och äta) då slösar jag lite tid med mig själv, ska bli skönt på nåt vis faktiskt.
Nåt som inte är skönt är att jag plockade fram lite kläder jag hade tänkt att släpa med mig på den lilla semester vi ska på. Hej övervikt känner jag vid tillfället, man tar alltid med sig för mycket. Jaja, ska bli skönt iallafall. Nu ska jag snart sova, vi höööörrrsssss!!!! (bjuder på en supersöt bild också dock gjorde ljuset från datorn att man har samma färg som Snövit i ansiktet.fint, höhö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0