lite så jag jobbar

okej, det va sjukt jobbigt att gå upp imorse, speciellt eftersom klockan stod på 07:40 när den ringde för väckning!!! Men det va bara att gå upp, väcka Hanna och åka till stallet för att ta ut hästarna. Efter det så har jag druckit te, käkat knäckebröd och ett äpple. Sen ett par halstabletter, såklart. Standard skulle man kunna säga. Det enda jag vill äta är knäckebröd, äpple, apelsin, glass, broccoli, cola (dricka!) och ja det va väl typ det... Inte nåt jävla te som smakar skog med honung, som för övrigt är sjukt äckligt. Det är inte min grej att ha ont i halsen. Punkt. Har ju även gjort ett litet skolarbete, inte illa såhär på en söndag! Men då slipper jag tänka på det under veckan. Nu ska jag sluta tjata och fortsätta att inte göra nåt vettigt, det är lite så som jag jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0