På gott och ont

Det blev inget plastkort draget idag, men kanske en annan dag? Är på väg hem med en störd huvudvärk och en trötthet man inte kan beskriva i ord! Självklart ska jag till stallet och då är det som vanligt när jag har en tid att passa (eller en ungefärlig tid att passa) en jävla massa grisar som är ute och åker bil som kör superlångsamt!!!! Händer mig varje gång jag ska göra nåt. Jävligt störande ska ni veta. Pappa är inne på OK och förhoppningsvis får jag tuggummi! Nu ska jojo få göra mig sällskap, påminner mig om ett par år tillbaka. Tycker det är lite fint när man lyssnar på musik och man minns tillbaka, både på gott och ont! :) Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0