såld!!

Ni kan ju bara gissa vart jag befinner
mig i skrivande stund?! Precis vad ni tänker, på gymmet, mitt andra hem, ja ni får kalla det vad ni vill faktiskt :) körde iallafall 30 min löpning idag, UTAN smärta, ni hörde rätt, utan smärta. Jag har problemet att jag tittar på tiden hela tiden på löpbandet, så jag försöker sluta med det och det gick faktiskt himla bra idag! I övrigt så ska jag nog köpa mig ett äpple, behöver det innan jag är hemma känner jag. Hoppas bara att det är gott, annars blir man ju bara sååå besviken. Har ni lyssnat på vinnarlåtarna i idol eller? Om ni inte är förälskade i nån, lyssna på Robins version. Ni kommer inte sluta tänka på honom. Aldrig faktiskt om jag ska bara helt ärlig, jag är såld!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0