vit?!

Har nyss tränat och ännu en gång så gick det helt fantastiskt bra! Intervaller stod på schemat idag vilket va sjukt jobbigt och sjukt underbart efteråt!! nu är jag hungrig och alla goda sallader och mackor här gör inte saken bättre! Är typ 3sek från att köpa en sallad men ska hålla lite i pengarna, för det blir en stund i stan imorgon. Imorgon väntar tandläkaren på morgonen vilket innebär att jag inte kommer träna då, inte alls imorgon faktiskt... Det hör ju inte till vanligheterna om man säger så. Nu ska jag hålla ögonen öppna här, pappa kommer snart och hämtar mig! Han har en hyrbil och jag glömde kolla färgen på den imorse men tror att den är vit :) Ha en fortsatt din onsdag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0