hair


Jag inser ju att jag måste ge er lite tips om hur jag gör med mitt hår, för att det inte ska bli slitet så fort och allt det där!  Detta medans jag är ute och svettas.
Om ni föddes redo så är ni ju beredda nu!

- Försök att undvika allt som har med platt eller locktång att göra, men om det behövs använd värmeskydd!
- Låt håret självtorka och borsta det INTE när det är blött!
- Tvätta håret så sällan du kan, men det betyder ju inte att man ska gå runt med baconhår ^^
- Inpackning, en gång i veckan
- Sen kan ni ju testa att sova med flätor/ en fläta, det sliter mindre på håret, eftersom det inte ligger mot kudden på samma sätt som när håret är utsläppt!
- Köp en borste som är typ, sträv om ni fattar. Mycket bättre för håret.
- Sist med inte minst, klipp dig så ofta som du behöver och fråga din frisör vad du ska ha för shampoo & balsam.


här får i en random bild på mig oxå, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0