snabb, eller?

Jag kommer hem från stallet och frågar Elin:
H: - Ska jag eller du duscha först?
E: - Det kan du göra
H: - okej,
Jag går nu upp på mitt rum och hittade min dator här och hittade även facebook som var väldigt lämpligt. Jag stod väl i en 10 minuter och chattade och gjorde allt möjligt så. Sen får jag ett sms:
Från: Elin
Skulle du duscha eller?
Jag vill tillägga att Elin fortfarande var nere då, men det är jobbigt att gå upp för trappan jag förstår det Elin! ;)


tänk bort killens ansikte, han ser ju fan helt sjuk ut

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha!:>

Det hade vart ännu mer kul om hon hade ringt:P

Mer listor! Skitkul att läsa<3

Kram på er! Och glöm inte, Andreas Wijk är bäst!:D

2011-02-22 @ 15:53:45
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0