sugar


jahaja, nu har jag laddat med för mycket nyopnsoppa= mycket socker= bra uppladdning inför passet som kommer vara avklarat innan halv 12 imorgon!
Träning är nu inte längre något som är nån sak som jag gör nån gång ibland, det ingår i mitt liv och min livsstil! Men ni vet ju vem som är snyggast på beachen till sommaren. Jag eller soffpotatisen som aldrig rör sig?!?!

Nog att ni är trötta på att höra om mitt snack om de, men det är ju lixom mitt liv. jahaja, nu är det väl bara dags att ladda lite, med andra ord ta det lite lugnt. Imorn är det ju stallet oxå, de blir bra det! På onsdag så väntar stallet igen och ett intervallpass, spinning står på schemat!


ni får en bild på en liten Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0