summer pictures



jaaaaa, men nu känner jag att jag bidrar denna dagen. 2 inlägg (med detta) än så länge, inte illa alls...  Har iaf kommit hem från min lilla tur och nu ska jag bara välja kläder och hoppa ner i duschen, eller nääe. Jag ska väl egentligen GÅ ner till duschen. men ni fattar grejen.

välja kläder va de ja! vi hörs när vi hörs...  ganska nice väder ute är det oxå, btw lixom..

Jag har oxå fått hem kläder från H&M men så länge så får ni se lite sommarbilder!

det är bara några månader tills man kanske ligger där igen och steker, inga fel!



man kan ju steka på detta viset oxå, som jag gjorde nån sommar. typ, 09?



detta va inte heller igår, utan det va i maj typ 09...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0