väckt från döden

Om den här bloggen nu skulle få ett liv igen kanske man borde göra något åt det istället, ni vet vad man säger. Mycket snack, lite verksatd. Nu jävlar ska det bli verkstad hoppas jag!
Jag har infört shoppingförbud för mig själv februari ut på kläder etc. Inte fika eller presenter! Jag har nämnligen inte en aning om hur mycket pengar det ligger på plastkortet vilket känns lite skakigt. Gjorde en hejdundrande beställning från H&M i helgen och visst satt den fint. Det fina är även att kläderna kommer i omgångar vilket även gör så att pengarna försvinner i just det, omgångar. Nog om min ekonomiska situation känner jag. hehe...


bikinin som är beställd dock inte med minitangan som gör så att hela röven syns, känner mig inte så bekväm i det ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Och hur går det för elin??

2011-02-15 @ 22:07:10
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0